miercuri, 23 februarie 2011

(Bi)Lanţul amintirilor - Top 10 baruri


Topul barurilor este următoarea categorie a (Bi)Lanţului amintirilor. Pe primul loc am situat Bar del Faro din Cefalu.


După ce am parcurs pe jos distanţa de la Rocca până la far, o cafea şi o îngheţată italiană au fost exact ceea ce ne doream.


Aproape fiecare loc din Italia e încărcat de istorie: la fel şi Anguillara, o micuţă localitate de pe malul Lacului Bracciano, în apropiere de Roma. Am situat Bar Castello, din localitatea amintită, pe locul 2 în clasament.


În Paris, am făcut un popas la Lux Bar, unde preparatele tipic franţuzeşti te îmbie să-i treci pragul. L-am clasat pe locul 3 în top.


Şi tot în Paris, ne-am oprit la aglomerata "braserie a Turnului" (locul 4), aflată în apropiere de cunoscutul obiectiv turistic din capitala Franţei.


Locul 5 este ocupat de barul Velvets din Riga, situat în centrul vechi, în zona Konventa.


Blabla.... Nu, nu m-am plictisit nici de top, nici de locurile vizitate, şi cu-atât mai puţin de Paris! Le Blabla (locul 6) este numele unui bar/restaurant din Oraşul Luminilor.


Pisica neagră (Melnais Kakis) din Riga ne-a atras atenţia pe loc, aşa că am plasat-o pe locul 7.


Şi în Paris există un Chat Noir (locul 8). Un bar/bistrot drăguţ, ca toate cele având ca siglă o pisică.


Undeva în Praga, am găsit acest cochet bar/restaurant (locul 9), situat şi la propriu, şi la figurat la înălţime.


Lilie's Club (locul 10) este un bar situat pe străduţele înguste din Cefalu, un loc drăguţ în care poţi petrece o după-amiază italiană.


Bonus: Barul situat în aeroportul din Praga ne-a salvat de nenumărate ori: în peregrinările noastre, o ţigară între două zboruri e, de fiecare dată, supernecesară!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu