marți, 1 martie 2011

(Bi)Lanţul amintirilor - Top 10 pub-uri şi absintherii


După restaurante, cafenele şi terase urmează topul pub-urilor. Primul în top - un loc aparte: absintheria Sixtina din Leipzig, situată pe Katherinenstrasse nr. 11.


Interiorul pare a fi laboratorul unui alchimist: zeci de sticle şi sticluţe cu absint îşi au locul pe rafturi.


Tot în Leipzig există "sora sa mai mică", La Petite Absintherie (locul 2 în top).


Am nimerit chiar la aniversarea de un an a absintheriei, la 23 mai 2010. Coincidenţă fericită, am serbat şi Geamănul, născut tot într-o zi de 23 mai.


Credeaţi că numai "Pigs can fly"? Iată că nu. În Budapesta am descoperit pisica înaripată, ce sta de strajă la intrarea în Irish Cat Pub.


Şi decorul ne-a îmbiat să intrăm în acest pub, pe care l-am plasat pe locul 3: desenate pe pereţi, toate pisicile sunt negre...


Tot în Budapesta am descoperit Paul's Pub (locul 4), care ne-a atras... cu numele.


Şi tot de curiozitate am intrat la John Bull, un pub tot din Budapesta, pe care l-am plasat pe locul 5.


"Primul John Bull Pub din lume" oferă bere englezească şi mâncare bună.


Locul 6 - în Praga, nu trebuie să fii un detectiv vestit pentru a descoperi Sherlock's Pub...


...şi nici nu trebuie să fii neapărat într-un pub pentru a savura o Irish Coffee. În acest bar berlinez, clasat pe locul 7 în top, ne-am oprit pentru o "cafea irlandeză", băutură aflată ea însăşi în topul... preferinţelor.


Şi tot în Berlin am descoperit un bar (locul 8) amenajat în genul unui studio de cinema. Un decor numai bun pentru o bere nemţească, inclusă în filmul evenimentelor din capitala Germaniei.


Locul 9 - în Giba, o micuţă localitate din Sardinia, îngheţata şi berea italiană erau la mare căutare în zilele fierbinţi de vară.


O seară de poveste în Cefalu include neapărat o oprire la unul dintre pub-urile situate cât mai aproape de mare (locul 10).


Bonus: Irish House din Sinaia este unul dintre locurile noastre preferate. De câte ori ajungem pe Valea Prahovei, ne oprim aici pentru o cafea cu frişcă şi whisky sau un desert preparat după reţetele irlandeze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu