marți, 18 ianuarie 2011

(Bi)Lanţul amintirilor - Top 10 concerte. Locul 3, Wave Gotik Treffen, Leipzig, Germania, 2008, 2010


Pe locul 3 în top se află Wave Gotik Treffen, cea mai mare întâlnire a gothicilor din întreaga lume, la care am fost de două ori, în 2008 şi în 2010. Multe ar fi de spus despre fiecare an în parte - organizatorii înşişi scot anual câte o carte despre festival. Şi nouă ni s-ar strânge de-un volum dacă am aduna toate "Cronicile din Leipzig", din 2008 (1, 2, 3) şi 2010 (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8).


Între concerte, puţin shopping la standul Jesus on Extasy. Am cumpărat tricouri şi CD-uri, drept pentru care am primit un prezervativ cu sigla JoE drept bonus, haha!


După shopping, concert Jesus on Extasy. În 2008, Andrea şi Dorian formau, încă, un cuplu... muzical.


Între show-uri au fost sesiuni de autografe. Aici, Paradise Lost la multiplex-ul Cinestar.


Mariangela Demurtas venise de curând în Tristania, dar s-a adaptat foarte bine în trupa norvegiană.


Cum spuneam, aproape că nu există festival fără Tiamat! În 2008 la chitară încă mai era Thomas Wyreson.


Unul dintre cele mai aşteptate recitaluri a fost cel al formaţiei Christian Death. Un spectator s-a urcat pe scenă şi l-a bruscat pe Valor, dar tot agresorul a ieşit din scenă cel mai şifonat.


Dacă pe Valor Kand l-am văzut în 2008, după doi ani a venit rândul s-o admirăm pe Gitane Demone, fosta lui parteneră de viaţă şi de scenă.


Frumoasa veneţiană Francesca Chiara a cântat în Agra Halle, alături de colegii din The LoveCrave.


Fernando Ribeiro a oferit un spectacol complet şi complex, în stilul Moonspell.


Bonus: Con Pasion, o prezenţă familiară la WGT. Pe Carmen Ştefănescu şi Lukas Dreyer i-am putut urmări atât în 2008, cât şi în 2010. Ea este româncă, el - german; ea a studiat pianul, el - violoncelul. Împreună cântă "con pasion", de câţiva ani, la festivalul din Leipzig.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu