luni, 17 ianuarie 2011

(Bi)Lanţul amintirilor - Top 10 concerte. Locul 4, Blome, Letonia, 2007, 2008


Pe locul 4 am plasat cele două ediţii ale Metalshow.lv, Blome, Letonia, la care am fost în 2007 şi în 2008. Ca de obicei, ne-am dus pentru unele formaţii, dar la faţa locului am descoperit şi altele, majoritatea de pe scena locală. Una dintre acestea a fost Frailty.


Ne-a solicitat un post de televiziune din Letonia, aşa că am acordat un mini-interviu colegilor de breaslă.


Nici o călătorie metalică fără un concert Tiamat... sau aproape nici una.


K-ul magick din spatele lui Johan provine, de data aceasta, de la berea Kozel.


În 2007, headlinerul headlinerilor a fost trupa Dark Tranquillity. Suedezii au cântat mono, din cauza unor defecţiuni, inerente în sălbaticul nord al Letoniei. Dar chiar şi aşa show-ul a fost unul dintre cele mai electrice ale lor. I-au răsplătit din plin pe pletoşii care au stat până târziu în noapte lipiţi de gardul de protecţie.


În 2008, am repetat experienţa, mergând din nou la Blome. Una dintre cele mai apreciate formaţii locale, inclusiv în afara graniţelor, este, fără discuţie, Skyforger.


Frailty, cu Edmunds dezlănţuit, au dat o lecţie de doom metal adevărat.


Tyr a adus baladele feroeze la Blome.


Heri Joensen, un demn reprezentant al pagan metal-ului.


Pain a fost unul dintre headlinerii ediţiei 2008.


Bonus: Peter Tagtgren, uimit când o admiratoare letonă i-a arătat, din public, că n-are "silicon tits and silicon lips".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu