vineri, 31 decembrie 2010

Rulouri a la Demonia


O dată sosit cadoul suedez, am sărbătorit tot în stil nordic, cu o reţetă găsită pe blogul Demoniei, lövbiffs rullader, pe care am redenumit-o rulouri a la Demonia. Aveţi nevoie de vreo zece felii de carne tăiată subţire, muştar, sare, piper, brânză, smântână, ceapă, ulei şi... scobitori.


Feliile de carne se ung cu muştar, se adaugă sare şi piper, se aşază brânza pe carne şi se rulează. Reţeta originală conţinea blue cheese, dar merge şi telemea de vacă.


Se rulează şi se "coase" cu o scobitoare, pe orizontală. Reţeta originală conţinea şi un rockstar tatuat, la fel de priceput cu bassul ca şi cu ustensilele de bucătărie. Cum n-am avut aşa ceva, a trebuit din nou să improvizez.


Aşa că ne-am descurcat cu ce am avut. În paralel, caşcavalul a fost ras pentru cartofii gratinaţi folosiţi drept garnitură.


Se prăjesc rulourile în ulei.


Se rumenesc pe ambele părţi.


Când sunt gata, se adaugă smântână pe deasupra şi se mai lasă puţin. Se mai pot adăuga muştar şi blue cheese, după gust.


Alături se căleşte ceapa, care se adaugă pe deasupra (cui îi place). Noi am făcut o porţie cu şi una fără...


Se serveşte cu garnitură de cartofi gratinaţi.


Poftă bună!

Câtă vreme Thomas Sabo nu şi-a deschis magazin şi în România, bijuteria o voi căuta cu altă ocazie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu